Canik Belediyesi, akademi sınavlarına hazırlanan gençlere ücretsiz eğitim veriyor.
Canik Belediyesi Akademiye Hazırlık Kursları, gençlerin yoğun ilgisiyle devam ediyor. BESYO ve PMYO adaylarına yönelik özel olarak oluşturulan parkur alanlarında verilen eğitimler, uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleşiyor. Eğitime yönelik destekleri sürdürmeye devam ettiklerini ifade eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Eğitim seferberliğimizi sürdürüyoruz” dedi.
Ücretsiz Eğitim
Canik Belediyesi Akademiye Hazırlık Kursları’nda adaylara ücretsiz bir şekilde eğitim verdiklerini ifade eden Başkan İbrahim Sandıkçı, “Akademi sınavlarına hazırlanan gençlerimizi ücretsiz eğitimlerle buluşturmaya devam ediyoruz. Gençlerimize oluşturduğumuz özel parkur alanlarda uzman eğitmen kadromuzla eğitim veriyoruz. Gençlerimizin eğitim dönemi boyunca gelişim sürecini, eğitmenlerimizle birlikte takip ediyoruz. Özel eğitim programları uyguluyoruz. Gençlerimizin hedeflerine giden yolda daima yanındayız” şeklinde konuştu.
EĞİTİM
Paylaş
Bizi Takip Edin
Başkan İbrahim Sandıkçı: Gençlerimizin hedeflerine giden yolda daima yanındayız
Hazır
Ekleme: 22.08.2024 13:03
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Canik Belediyesi Akademiye Hazırlık Kursları, gençlerin yoğun ilgisiyle devam ediyor. BESYO ve PMYO adaylarına yönelik özel olarak oluşturulan parkur alanlarında verilen eğitimler, uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleşiyor.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canik Belediyesi'nden LGS Seferberliği
ÖĞ-DER’den LGS Öncesi Kritik Mesaj: Sınav Sonuçları Çocuklarımızın Değerini Belirlemez
Milli Eğitim’den LGS Düzenlemesi: 12 Haziran Tatil
İçimdeki Güç adlı eTwinning projesi ile Canik'te örnek başarı
Samsun'da gençlerin buluşma noktası Petek 123 bin 670 öğrenciye hizmet verdi