Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, projeler ve yatırımlarla çehresi değişen ilçeye, yeni sosyal yaşam alanlarıyla değer kattıklarını ifade etti. Yürüyüş yolları, bisiklet yolları ve yeşil alanlar gibi birçok özelliğe sahip yeni sosyal donatı alanlarını ilçeye kazandırdıklarını belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, “Yeni sosyal yaşam alanlarını hemşehrilerimizin hizmetine sunmaya devam edeceğiz” dedi. 
Göz Dolduruyor
Vatandaşların ilçeye kazandırdıkları yeni sosyal yaşam alanlarında ilgiyle vakit geçirdiğini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, “Hemşehrilerimizin ve çocuklarımızın dilediğince vakit geçirdiği yeni sosyal yaşam alanlarını ilçemize kazandırdık.
Spor alanları, oyun alanları, dinlenme alanları, bisiklet ve yürüyüş yolları bulunan 28 adet sosyal yaşam alanını hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. Aydınlatmaları ve güvenlik sistemleriyle hiçbir detayını atlamadan yapımını tamamladığımız sosyal yaşam alanlarında hemşehrilerimizi ağırlamaya devam ediyoruz” diye konuştu.
YEREL
Paylaş
Bizi Takip Edin
Başkan Sandıkçı: Sosyal yaşam alanlarıyla ilçemize değer kattık
Hazır
Ekleme: 18.07.2024 15:31
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçede yapımını tamamladıkları yeni sosyal donatı alanlarını vatandaşların hizmetine sunduklarını belirtti.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
LGS sınavına öğrencileri Samsun Polisi yetiştirdi
Atakum’da yol çalışmaları son hız Atakum’un yolları adım adım onarılıyor
Sağlık Uzmanı Ayten Dide Uzunlar Canik'te konferans verdi
Canik'te Vatandaş Sordu, Başkan Sandıkçı Cevapladı
Terme'de Sosyal Hizmet Merkezi Açıldı